Хятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны түүх

Орчуулсан: Цогзолмаа Г.

ГАРЧИГ
ШИНЭ БОЛОВСРОЛЫН ҮР    4
МОНГОЛ ОРЧУУЛГЫН ӨМНӨТГӨЛ    5
ӨМНӨХҮГ    8
НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ    11
Хятадын орчин үеийн боловсролын хөгжлийн үе шатууд
ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ    37
Хятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны эхэн үе (1949-1956 он)
ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ    50
Хятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санаанышинжлэн суддах үе
(1957-1963 он)
ДӨРӨВДҮГЭЭР БҮЛЭГ    62
Хятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны эмх замбараагүй үе
(1964-1976 он)
ТАВДУГААР БҮЛЭГ    80
Хятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны дахин сэргэлтийн үе
(1977-1990 он)
ЗУРГААДУГААР БҮЛЭГ    99
Хятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны хөгжлийн үе
(1991 оноос одоог хүртэл)
ДОЛООДУГААР БҮЛЭГ    119
БНХАУ-ын удирдагчдын боловсролын талаар туйлын зорилго
НАЙМДУГААР БҮЛЭГ    146
Хятадын орчин үеийн боловсролын суурь онолууд
ЕСДҮГЭЭР БҮЛЭГ    200
Орчин үеийн Хятадын сургалтын үзэл санаа
АРАВДУГААР БҮЛЭГ    268
Хятадын орчин үеийн ёс суртахууны боловсролын үзэл санаа
АРВАННЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ    
V Хятадын орчин үеийн боловсролын сэтгэл судлалын үзэл санаа
АРВАН ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ    
Хятадын орчин үеийн боловсролын шинэчлэлийн онолын судалгаа
ГАРВАН ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ    
XXI зууны Хятадын боловсролын шинжлэх ухаан
ЭШЛЭЛ, ЗҮҮЛТ    
АШИГЛАСАН НОМ, ЭХ СУРВАЛЖ    
ЗОХИОГЧИЙН ТУХАЙ